wtorek, 12 marca 2013

Pancakes z kokosowo-czekoladową nutą

Późną wieczorową porą zamarzyły mi się naleśniki, a kiedy zaczęłam mieszać składniki, wymyśliłam, że powinny pachnieć kokosami albo czekoladą, a najlepiej jednym i drugim!
Jak sobie wymarzyłam, tak zrobiłam.
I oto są...pyszne, słodkie, miękkie i pachnące - takie właśnie miały być:)

Składniki:

- szklanka mąki ryżowej
- pół szklanki mąki gryczanej
- 2 łyżki mąki kasztanowej (opcjonalnie)
- łyżeczka bezglutenowego proszku do pieczenia
- łyżka oleju kokosowego
- łyżka octu jabłkowego (można pominąć)
- 3-4 łyżki mleka kokosowego
- mleko migdałowe (lub woda)
- 4 łyżki syropu z agawy
- 2 płaskie łyżki kakao lub karobu




Wszystkie składniki mieszamy ze sobą. Ciasto powinno być trochę gęstsze, niż na pełnowymiarowe naleśniki. Smażymy z obu stron na rozgrzanej patelni z niewielką ilością oleju. O wielkości placków decydujemy sami:)
Na koniec możemy posypać kakao i/lub całość polać syropem klonowym.
Smacznego!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz